Rulmanlı pirinç çubuk yapımı

BulursamKader25

Yaptigim Yorumlar; Resmi Kazilar İcin Gecerlidir.
Katılım
27 Ocak 2016
Mesajlar
6,666
Tepkime puanı
9,205
Puanları
24
Kullanan kişi tesbihin imamesinden tutuyor bölge üzerinde gezerken tesbih o yöne doğru bir nevi mıknatıs gibi bancuklar yön veriyor ben 2 sefer denk geldim sorduğumda biri cubukla aynı işdedi diğeri sırdır sır dedi :3: Şimdi zaten plastik tesbihden bahsetmiyoruz ya bakır yada gümüş sanırım tesbih .
Kiymetli ustam,
Tesbih isi genelde hocalarda var.
Lakin calisma prensibi ayni.
İsin ucu yine RADYESTEZİ ye dayaniyor.
Once soruyu soruyor:
Misal: Filancanin tarlasinda-bahcesinde veya su arazide define var mi? Varsa ileri yoksa geri veya varsa saga yoksa sola..Sonra tespihi goz hizasina kaldirip tehpihe yöneliyor. Tespih kisa bir zaman sonra hareket ediyor. Harekrt ettigi yone gorede sonucu soyluyor. Olayin ozeti bi.

Gecerli bir yontem midir???
Evet gecerlidir.
Lakin kisiden kisiye degisir.
Herkes ayni tepkiyi alamaz.

Ayni isi bende sakule yakin bir mantik ve malzeme ile bende yaparim ara sira. :)))

Misal sana ait yani adina acilmis banka hesaplarunda kac liran var, kac dolarin var, kac gr. Altinin var hesabinda 15-20 dakika da hepsini soyleyebilirim. :))))

Bir yere gittim. Sevdigim bir kardesimi kiramadum.
Cubuklarla baktum, isaretlere baktim. Dedum bu isaretler dogal burada da birsey yok. Tarla sahibi hic hosnut olmadi soylediklerimden . Bakisi jest ve mimikleri degisti. Canim sıkıldı. Dedum ki:
Kardesim burada keske birseyler olsaydi amma yok. Sanmaki ben yok deyip 3 gun sonra gelip senin burada oldugunu dusundugun seyleri alip gidecegim.
Ben bu kardesimizi kiramayip geldim. Sen cagirsan zaten gelmezdim. Sen benim soylediklerime inan dedim. Abi ben buranin dolu olduguna inaniyorum, senden once 2 cubukcu daha geldi onlarda aynisini soyledi dedi. Bende, o zaman neden bulamadiniz diye sordum. Girisi bulamiyoruz, girisi bulsak mali da bulacagiz dedi. Dedim kardasim sana umut verip gitmisler yanlis yapmislar. Biraz bekle baska bir yontemle de teyit edeyim kalbin mutmain olsun dedim. Dedigum yontemle sorguladum, burada birsey yok dedim. Alayci bir sekilde tebessum etti. Benim de salter atti. Bak kardasim sen bu usule gulup dalga geciyon amma ben senun bankada kac liran var kurusu kurusuna soylerim. Amma vaktim yok, 500 tl. Fark ile soyleyecegim dedim. Sorgulamaya basladum. Dedum 4000-4500 arasinda paran var dedim. Dedi yanlis. Benim 6000 lira param var. Attin amma tutmadi dedi. Dedim yanlus olmaz sen iyi dusun en son kac lira cektin, cektiginde kac liran vardi? Biraz dusundu dedi haklisin enson 1500 lira cekip marangoza vermistim.

İnandi mi inanmadi mi bilmem, amma sasirdigi kesin. :)))

Evde kaybolan esyayi,
Arkadasimin annesinin gozlugunu ve telefonunu,
Bacanagimin oglunun cuzdanini memlekette degil istanbulda kaldigi otelde unuttugunu tespitte basarili oldum da Kurban Bayraminda kaybettigim gumus yuzugumu hala bulamadum. :)))
 

odin

Editör
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
712
Tepkime puanı
356
Puanları
9
Kiymetli ustam,
Tesbih isi genelde hocalarda var.
Lakin calisma prensibi ayni.
İsin ucu yine RADYESTEZİ ye dayaniyor.
Once soruyu soruyor:
Misal: Filancanin tarlasinda-bahcesinde veya su arazide define var mi? Varsa ileri yoksa geri veya varsa saga yoksa sola..Sonra tespihi goz hizasina kaldirip tehpihe yöneliyor. Tespih kisa bir zaman sonra hareket ediyor. Harekrt ettigi yone gorede sonucu soyluyor. Olayin ozeti bi.

Gecerli bir yontem midir???
Evet gecerlidir.
Lakin kisiden kisiye degisir.
Herkes ayni tepkiyi alamaz.

Ayni isi bende sakule yakin bir mantik ve malzeme ile bende yaparim ara sira. :)))

Misal sana ait yani adina acilmis banka hesaplarunda kac liran var, kac dolarin var, kac gr. Altinin var hesabinda 15-20 dakika da hepsini soyleyebilirim. :))))

Bir yere gittim. Sevdigim bir kardesimi kiramadum.
Cubuklarla baktum, isaretlere baktim. Dedum bu isaretler dogal burada da birsey yok. Tarla sahibi hic hosnut olmadi soylediklerimden . Bakisi jest ve mimikleri degisti. Canim sıkıldı. Dedum ki:
Kardesim burada keske birseyler olsaydi amma yok. Sanmaki ben yok deyip 3 gun sonra gelip senin burada oldugunu dusundugun seyleri alip gidecegim.
Ben bu kardesimizi kiramayip geldim. Sen cagirsan zaten gelmezdim. Sen benim soylediklerime inan dedim. Abi ben buranin dolu olduguna inaniyorum, senden once 2 cubukcu daha geldi onlarda aynisini soyledi dedi. Bende, o zaman neden bulamadiniz diye sordum. Girisi bulamiyoruz, girisi bulsak mali da bulacagiz dedi. Dedim kardasim sana umut verip gitmisler yanlis yapmislar. Biraz bekle baska bir yontemle de teyit edeyim kalbin mutmain olsun dedim. Dedigum yontemle sorguladum, burada birsey yok dedim. Alayci bir sekilde tebessum etti. Benim de salter atti. Bak kardasim sen bu usule gulup dalga geciyon amma ben senun bankada kac liran var kurusu kurusuna soylerim. Amma vaktim yok, 500 tl. Fark ile soyleyecegim dedim. Sorgulamaya basladum. Dedum 4000-4500 arasinda paran var dedim. Dedi yanlis. Benim 6000 lira param var. Attin amma tutmadi dedi. Dedim yanlus olmaz sen iyi dusun en son kac lira cektin, cektiginde kac liran vardi? Biraz dusundu dedi haklisin enson 1500 lira cekip marangoza vermistim.

İnandi mi inanmadi mi bilmem, amma sasirdigi kesin. :)))

Evde kaybolan esyayi,
Arkadasimin annesinin gozlugunu ve telefonunu,
Bacanagimin oglunun cuzdanini memlekette degil istanbulda kaldigi otelde unuttugunu tespitte basarili oldum da Kurban Bayraminda kaybettigim gumus yuzugumu hala bulamadum. :)))
su son cumle bana "terzi kendi sokunu dikemez" sozunu hatirlatti :D

Bizim burada bir radyestezi uzmani var daha dogrusu varmis. vucutta sorun varsa nerede oldugunu soyluyormus. bu yaptigindan ziyade gidip ders alayim diye aklimdan gecmedide degil. çakralarimizi acsa su asamada kafi bize :72:
 

BulursamKader25

Yaptigim Yorumlar; Resmi Kazilar İcin Gecerlidir.
Katılım
27 Ocak 2016
Mesajlar
6,666
Tepkime puanı
9,205
Puanları
24
su son cumle bana "terzi kendi sokunu dikemez" sozunu hatirlatti :D

Bizim burada bir radyestezi uzmani var daha dogrusu varmis. vucutta sorun varsa nerede oldugunu soyluyormus. bu yaptigindan ziyade gidip ders alayim diye aklimdan gecmedide degil. çakralarimizi acsa su asamada kafi bize :72:

Son cumleyi ozellikle yazdim,
Basari her zaman %100 olmuyor.
 

timur964

konularim
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
5,333
Tepkime puanı
1,211
Puanları
18
Yaş
59
Konum
Aydın Didim
rulman vücutla çubuk arasında ki iletişimi azaltır ... BulursamKader25 kıymetli ustamın dediği gibi çıplak el ile çalışma yapılmalı..
 

Definemi

Engellendi
Katılım
27 Şub 2017
Mesajlar
31
Tepkime puanı
0
Puanları
0
hocam çubuğu doğru kullandığınızı düşünmüyorum şu an. Teoride doğru yapıyor olabilirsiniz ama pratikte yanlış yaptığınızı düşünüyorum. Öncelikli olarak şunu belirteyim @BulursamKader25 ustamın açmış olduğu bir konu var onu bi oku. Çubukların çalışma sistemi ise her birisi birbirinden farklıdır. Bunu ancak siz anlayabilirsiniz. Gelelim sizin olaya; mineral olabilme ihtimali çok yüksek. Bu söylediklerinizin hepsini bir noktada veriyorsa şahsi fikrim mineral olduğu yönünde. Mineral ayrımını da nasıl yaparız derseniz yine aynı kapıya çıkıyor bol bol deneyerek test ederek kendiniz çözersiniz. Çubukların her hareket ettiği noktayı kazarsak köstebek yuvası olur canım memleket. Çubuklarla tespit ettiğim bir yerde ölçüleri aldım. Mezar yönlerini aldım.değerli metal tespiti yaptım. Yetmedi yer altı görüntüleme ile taradım. O da yetmedi orası için istediğim ölçüde demir yaptırdım yarın şişleme yapacağım. Yani demem o ki çubuk yer tespiti için önemli ama olay tamamen sizde bitiyor. Her gün evde elimde çubuklarla dolaşıyorum. Hanım saklıyor ben buluyorum. Vermiş olduğu tepkiyi bir kağıda not alıyorum. Arazide uyguluyorum tavsiye ederim. Selametle Allah gönlünüze göre versin.
Saol ustam is pratik yaparak bitiyor yani
 

Libharel

Yeni Üye
Katılım
14 Ağu 2017
Mesajlar
26
Tepkime puanı
2
Puanları
2
öncelikle tekrardan selamun aleyküm..tesbih konusuna birkaç kelam da ben söyleyeyim.bizim buralarda eski insanlar tesbihi genelde kıble yönünü tayin etmek için kullanırlarmış.benim de deneme fırsatım olmuştu daha öncelerden ama tam kesin sonuç vermiyor.yani 20 defa denediysem 5 defa yanılma oldu.şimdi tespihle tespit işini ise yine bu işlere gönül vermiş çok değerli yakın bir ustamın bana bizzat anlattıklarımı söyleyeyim ben size;sene 2007-2008 yıllarının ekim ayı gibi..yağmurun düşmesi ile toprağın gevşemeye başladığı ve bizim işlerin ufaktan hızlanmaya başladığı bir zamandı.bi yer bulmuştuk şu şu mevki tarafında.ermenilerin yaşadığı bir yerdi hatta ermeni kalesinin kalıntıları bile bulunuyordu burada.hep anlatırlardı burada kırk deve yükü gömü var diye.çok kişi aramıştı ama hiç kimse sonucada ulaşamamıştı.daha önce biz de gittik birkaç sefer ama işlem yapmaya değil sadece keşife..yer hakikaten anlatıldığı gibi efsane bir yerdi..mezarların bulunduğu kale kalıntılarının bulunduğu,kayaların üzerinde değişik değişik şekillerin olduğu bir yerdi..ama bölgenin tılsımlı bir yer olduğu da hep söylenirdi..filanca adam burada işlem yaparken gece bebek ağlama sesi duymuş,yine filanca kişi gece işlem yaparken ay ışığı ile kaplı olan bir gecenin aniden siyaha büründüğü ve yerin sallandığını hissetmiş ..bizde de biraz ürperme oluştu..ganimet büyüktü ama problem de büyüktü..işte o yıl bir hata yaptık..biri vasıtasıyla bir bakıcı(hoca) bulduk..hoca 50-55 yaşlarında bir amcaydı..görüştük konuştuk onunla şu zamanda tarif ettiğiniz yere gidelim beraber bakalım dedi..söylemiş olduğu zaman geldi ve benim yanımda bir kişi(çok yakın arkadaşından bahsediyor) daha var hocayla birlikte 3 kişi vardık mekana..hoca başladı okuyup üflemeye,kendi etrafında dönmeye ileri doğru gidip geri geri gelmeye..Allah var korktum hem de öyle bi korku yok 2 kere zart zart saldım..osuruk kokusu gecenin karanlığını kamufle etti resmen..biraz ilerledik..tabi hoca bizim 3-5 metre önümüzde.cebinden tesbihe benzer birşey çıkardı.sonrasında sorduk hatta hocaya,özel bir tesbih olduğunu yardımcısının gömünün olduğu yere doğru tesbihi hareket ettirdiğini söyledi..inanmıştık o cahil akılla..çünkü araştırma yok öğrenme isteği yok.tesbihi imamesinden tutmuştu hoca..yerinde biraz sabit kaldıktan sonra tesbih sağa sola doğru hafif sallanmaya başladı.hoca sağa doğru döndü ve ilerlemeye başladı.hoca adım attıkça tesbih bu sefer ileri geri sallanmaya başlıyordu.aynı istikamette devam etti..yaklaşık 25-30 adım yürüdükten sonra hoca durdu ve tesbih olduğu yerde kendi ekseni etrafında dönmeye başladı..yeriniz burası dedi..sevindik ve o sevinç korkuyu bastırdı zenginliğin hayalini kurmaya başladık ..sorduk bu yerde tılsım varmı,yerin derinliği ne kadar diye..tılsımın olmadığını 3 metre işlem yaparsak sonuca ulaşacağımız söyledi..tamam dedik ayrıldık oradan ve hocaya anlaştığımız fiyatı verdik(ne kadar verdiğini söylemiyor)..işlemi başka bir akşam yapacaktık..o akşam geldi vardık belirlenen bölgeye bismillah dedik vurduk çapayı toprağa..3 metre indik bi b.k yok 4 indik yok 5 e yaklaştık yine bişey yok.söverek sayarak geldik eve hocayı bulduk verdiğimiz parayı aldık geri(daha anlatılan çok ama fazla uzun yazı olacak ben burada keseyim).
o tesbihin ne olduğunu anlama konusunda bizzat benim bazı uğraş ve çabalarım oldu..öncelikle normal boncukla olmuyor onu birkere geçin.delikleri ince aliminyum boruyu ufak ufak kesip 40-50 adet tesbih gibi dizdim yine tepki yok..33lük gümüş tesbih ile denedim yine bir sonuç yok..belki de gümüş tesbih biraz ufaktı ben anlayamadım.
 

ares_0003

Member
Katılım
26 Ağu 2013
Mesajlar
66
Tepkime puanı
11
Puanları
3
Yaş
39
Böyle mi.üstad

Değerli ustalalarım,saygıdeğer site sakinleri öncelikle selamun aleyküm..başlıktan da anlaşılacağı üzere bugün bizzat kendim yapmış olduğum ve sahada da bizzat test edip pozitif sonuç(2 adet mezar,biri oda mezar,diğeri normal mezar) aldığım çubukların yapımını sizlere maliyetleri ile anlatacağım..amacım bu işlere gönül veren kardeşlerimizin elinin altında bulunacağı alternatif bir bilgi olması ve dışa bağımlı olmadan ve de ekstra masraf ödemeden kendi çubuğunu kendisi yapması..hatamız kusurumuz olursa şimdiden affola.
Öncelikli olarak bugün benim aldığım malzemelerin liste fiyatlarını ve nasıl bulunabileceğini sizlere bir kaç kalem yazayım..
Ben malzemeleri biraz fazla aldım daha doğrusu almak zorunda kaldım..çünkü istenilen ebatta satmıyorlar.kilo hesabı ve tek metre hesabı veriyorlar.tabi ki bu yaşadığınız vilayete göre değişiklik gösterir.
Şimdi pirinç denilen bu çubuğu,boruyu ve t'yi her ilin sanayisinde tek tek bulamıyorsunuz.ya çubuğu buluyorsunuz boru yok,ya çubuk ve boruyu buluyorsunuz t yok..aynı ben de yaşanan durum gibi..çubuk ve zar zor pirinç boruyu buldum ancak t'yi bulamadım.ben de kendime uygun ve basit bir yol izleyerek aleti hazırladım.
Şimdi aldığım malzemeler;
-1 kg pirinç çubuk 8 mm ve boy olarak 1,5 metre filan=33tl
-1 metre pirinç boru 0,5/24 ebatlarında..yani 0,5 genişlik,24 mm çap=12 tl
-4 adet rulman.ben çin malı değil özellikle amerikan malı rulman aldım..marka da sorun olmazsa yazabilirim=4×5tl=20tl
-bir adet demir kesme desteresi=5 TL
-bir adet yapıştırıcı 502=2,5 TL
-bir adet zımpara=2,5 tl
Toplam fiyat =75 TL..fiyat fazla görünebilir ancak yazının devamında elimde kalan malzemelerle neler yapılabileceğini yazacağım.
Şimdi bu malzemeleri nasıl temin ederiz..yaşadığım problemler ile birlikte yazayım.
Öncelikli olarak yaşadığız ilin sanayisine vardığınızda bildiğiniz yer varsa direkt oraya gidin..yoksa telefondan bi ön araştırma yapmanızı tavsiye ederim.örneğin google'a pirinç metal x şehri veya pirinç çubuk x şehri yazın..illaki bu metali satan bir yer bulunacaktır..diyelim ki bulamadınız o zaman o sanayide metal malzeme satan yerlere gidin ve ellerinde pirinç çubuk olup ölmediğini sorun..varsa temin edersiniz,yoksa bunu satan yer nerede bulunur diye sorun..illaki onlarda yönlendireceklerdir..Pirinç çubuk satan yeri buldunuz ve içeri girdiniz..satıcı sizlere kaç mm kalınlığında istediğinizi soracaktır...ben 8 mm istedim ve altıgen olmasını söyledim(tavsiyem altıgen değil düz çubuk almanız.sebebini açıklayacağım)..satış şartlarını sordum..2 adet 55 cm,2 adet 12 cm kesebilirmisiniz dedim..biz bütün olarak satıyoruz dedi ve 1,5 metreye yakın bi çubuk çıkarttı..tamam dedim ve alıp istediğim ölçüde kestirdim..
Buradaki satıcıda pirinç boru bulunmuyordu..sorduğumda nerede bulunur dedim bana söylediği yerlerin hiçbirinde yoktu..ben de internette soruşturup öyle buldum..çıkan her dükkânı tek tek aradım ve satan sadece bir yer buldum.o da tesadüf eseri elinde 1 metre kadar kalmış..kalan çubukta 0'5 e 24 mmydi..size tavsiyem eğer gittiğiniz yerde çeşit varsa 1 e 20 veya 0,5 e 20 mm almanız..çünkü rulman bulması da inanın ki zor oluyor..onu almaya gittiğimde herhangi bir kesim isteğinde bulunmadım..ancak siz 10 cm uzunluğunda 2 adet kestirebilirsiniz..
Daha sonra rulmancıya gittim.rulmancıyı da yine pirinç boruyu aldığım yere sorarak buldum..siz eğer bildiğiniz rulman(bilye) satan yer varsa oraya gidebilirsiniz.bir elimde kestirdiğim 12 cm uzunluğunda bir adet çubuk diğer elimde pirinç boru ile dükkana girdim..
Bu arada konuyu yanlış başlık altında açmışız..
Bu ikisine uygun rulman bulunur mu diye sordum..adam önünde ki listeye bakaraktan 7 te 22 rulman çıkarttı.rulman bütün çapı 23 mm olan yokmuş.ben de mecburiyetten 22 mm lik olanı aldım..yukarıda yazdığım boru çapının 20 mm olması gerektiği bu yüzden..çünkü 19 mmlik rulman daha rahat bulunuyor..2 çeşit çıkardı..çin malı olan 3 TL,amerikan olan 5 TL..amerikan malı rulmanlardan 4 adet aldım
Son bulmamız gereken malzeme pirinç t..bu pirinç t hortum eki diye geçer..doğalgaz malzemeleri satan yerlerde,nalburlarda bulunur..ancak uzun bir arayış sonucu koskoca vilayette bulamadım..internetten sipariş verebilirdim ancak biraz aceleye geldiği için ihtiyaç duymadım..
Demir testeresi,zımpara ve yapıştırıcıyı da bir dükkandan temin ettikten sonra çubuğumuzu yapmaya başladık..
Yukarıdaki yazdığım malzemeleri belirli bir sıraya göre alırsanız problem yaşamazsınız diye umuyorum..ilk önce bir boru,sonra çubuk,sonra rulman,bulabilirseniz t bulamazsanız da çok önemli değil..
Şimdi üst yazıda bahsettiğim pirinç çubuğu niye altıgen değilde yuvarlak almanız gerektiğini açıklayayım..1.husus rulmanın tam rahat bir şekilde girmemesi,2.husus arta kalan çubuk ile basit(bükerek kullanıma hazır) bir alan tarama çubuğu oluşturabilmeniz..çünkü altıgen bir çubuğun elinizde rahat hareket etmesi düz bir çubuğa göre zordur..
Ben kestirmiştir olduğum o 12 cmlik pirinç çubuğun rulmana daha rahat girmesini sağlamak için biraz spiralle traşladım ve zımpara ile de son rütuşu yaptım..elinizde eğer spiral yoksa zımpara ile de bu işi rahatlıkla halledebilirsiniz..
Rulmanların 12 cmlik çubuğa rahat bir şekilde girdiğini ayarladıktan sonra sıra pirinç t olmadığı için o 12 cmlik çubuğun 55 cmlik çubuğa monte işlemine geliyor..ben bunu sanayi de sarı kaynak ile hallettim..her sanayide vardır sarı kaynak yapan yer..bu sarı kaynak pirinci pirinç ile kaynatma..kullanılan kaynak malzemesi pirinçtir..fotoğraflarda nasıl ve nerden kaynaklattığımı göstereceğim..
Kaynak işlemi bittikten sonra almış olduğum demir testeresi ile rulmanları içine koyacağım pirinç boruyu 10 cm den kesiyorum..Bi parantez açayım;
(Siz eğer bu çubuğu yapacaksanız tavsiyem kaynak işlemini en sona bırakın..çünkü rulmanları pirinç borunun içine bir seferde altlı üstlü olarak sabitlerseniz fazla zaman kaybını kapatmış olursunuz.ben biraz acemice davranarak önce kaynak işlemini yaptım sonra da rulmanları 12 cmlik çubuğa sokarken biraz problem yaşadım)

Pirinç boruyu kestikten sonra rulmanları alta ve üste birer tane gelecek şekilde sabitliyorum..Daha yukarıda anlattığım gibi eğer ki alacağınız pirinç boru 0,5 e 20 mm veya 1 e 20 mm olursa buna uygun rulman(19mm çapında olanı daha rahat bulunur) bulmak kolaydır..ben bulamadığım için pirinç boruyu alttan ve üstten çekiç yardımıyla biraz ezmek zorunda kaldım..bu şekilde rulmanları sabitledim ve yerlerinden oynamaması için yapıştırıcı ile sabitledim..burada önemli bir husus yapıştırıcıyı damlatırken dikkat etmeniz ve rulman içinde bulunan bilyalara kesinlikle temas ettirmemeniz..aksi takdirde rulmanlarınız dönmez..amaç yerinden oynamaması için sadece rulmanı pirinç boruya sabitlemek..
Fotoğrafları sabah tek tek yükler ve fotoğraf üzerinden giderek kısa kısa özet geçmeye çalışırım..Allah'ın bereketi üzerinize olsun..
Ekli dosyayı görüntüle 158187Ekli dosyayı görüntüle 158187
 

Libharel

Yeni Üye
Katılım
14 Ağu 2017
Mesajlar
26
Tepkime puanı
2
Puanları
2
Aynen ustam..ama senin ki profesyonel olmuş..torna işi var gibi.kendin mi yaptın? yaptıysan eğer anlat ki sayfamızda bulunan diğer usta ve arkadaşlarda faydalansın.tabi bir mahzuru ve sıkıntısı olmaz ise.nasibi ve bereketi bol olsun inşallah.
 

uçanhollandalı

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
1,182
Tepkime puanı
1,623
Puanları
20
BulursamKader25

Saygıdeğer Hocam,adamın banka hesabındaki miktarı ve kaybolan eşyaların yerini hangi yöntemle bildiğinizi çok merak ettim doğrusu.
Sarkaç mı kullandınız? Soruları zihinden mi soruyorsunuz?
 
Son düzenleme:

BulursamKader25

Yaptigim Yorumlar; Resmi Kazilar İcin Gecerlidir.
Katılım
27 Ocak 2016
Mesajlar
6,666
Tepkime puanı
9,205
Puanları
24
@BulursamKader25

Saygıdeğer Hocam,adamın banka hesabındaki miktarı ve kaybolan eşyaların yerini hangi yöntemle bildiğinizi çok merak ettim doğrusu.
Sarkaç mı kullandınız? Soruları zihinden mi soruyorsunuz?
Sarkaça yakın bir sistem.
Evet soruları zihinden soruyorsunuz.
Siz soruyu sorarken yanınızda kimse olmayacak.
Bu nedenle ben gece çoluk çocuk uyuyunca bazan antraman yaparım.
Antramanlarda çok bilgi edindim gayri ihtiyari. :)))

Yanınızda birileri varsa, o da içinden kendince başka konularda birşey soruyorsa, herşey karman çorman oluyor.

Komik bir olayı anlatayım:
Yine antıraman yaparken hanımın bir akrabası sorguladım.
Banka hesabı olarak değilde, toplam para olarak.
4.5 trilyona yakın parası olduğunu çözdüm. :))
Sonra büyük oğluma sor bakalım bu kadar parası varmış ne yapmayı düşünüyormuş.
Benim oğlanda memlekette karşılaşınca laf arasında soruyor.
Şaşırmış ve gülmüş. Biraz abartmışınız demiş. Sonra da bunu nasıl anlıyorsunuz demiş. :)))

Buradaki püf nokta şu: SORULAN SORULAR KESİNLİKLE GEÇMİŞLE ALAKALI OLACAK.
Gelecekle alakalı soru sormak İMANA TEHLİKEDİR. Gaybı sormak, araştırmak demektir.
Bu dinimize göre caiz değildir. Falcılıktır, müneccimliktir. Allah cc bu kimselere lanet etmiştir.
Bana bu sistemi anlatan kardaşımız ilk olarak bu konuda ders verdi.

Bu husus da; bu işin sakat tarafıdır.
Bu nedenle çok dikkatli olmak lazımdır.
Çocuklarıma bile öğretmedim. İnsan beşerdir, şaşar.
Bu işi bilen insanın dünyaya hırsı olmamalıdır ve rızık meselesine hakim olması gerekir.
 

odin

Editör
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
712
Tepkime puanı
356
Puanları
9
ares_0003 bu cubuga nasil sahip oldun? hazirmi aldin kendinmi tasarlayip yaptin/yaptirdin? vs vs uzar gider sorular :D
 
Üst