• Soru sorabilmeniz için KAYIT olmalısınız.

Şehir efsanesimii yoksa mümkünmüüü

Mal bulanındır

Moderatör
Moderatör
Katılım
27 Nis 2018
Mesajlar
9,111
Beğeni
5,962
Puanları
113
Konum
Yaşamın olduğu her yer
Mal bulanındır ustam girme kanıma sonra polaroıd makineme poz alıp çıkarım dışarı Allah ne verdiyse çekerim valla
:))
ustam dikkat ettiysen hicbir actigim konuda kesindir deyip umut tacirligi yapmiyom.hepbir bosluk acabami..birakiyom..busektorun aga babalarida bilirki herzaman supheci olacaksin...suphe beraberinde yeni bilgiler getirir.ve guvende olmani saglar
 
 

Kumpas

Engellendi
Katılım
25 Ara 2018
Mesajlar
16
Beğeni
1
Puanları
0
Uçuk61
Bunlarin imalat Yili yokmu? "POLAROID SX 70" cok var. gel gelelim ama hangisi?
Mercedes 200 Diyorsun ama hangi yil? Ben baktim ve cok cesitleri var. git al gel sonrada muradina er olayi olurmu?
 
 

codex

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
19 Mar 2018
Mesajlar
160
Beğeni
47
Puanları
28
Arkadasin bahsettigi plaka KURSUN. Iceriginde kursundan baska bir sey yok. Biz bu cekimleri yillar once yapiyorduk. Cekim yapilacak alan orta noktadan tespit edilip uzeri duzlenip temizlenir. Kursun plakanın her kismi topraga degecek sekilde ve polaroid makina kursuna 0/0 degecek sekilde uzeri kalin siyah bir bezle kapatilir. Flash cakilip cekim yapilir. Arsivimde daha oncelerde cektigim bir kac poz kalmasi lazim.Yorum sizlerin.

f189753463.jpg
f189767639.jpg
f190810087.jpg
f190813655.jpg
f190822535.jpg
f190831791.jpg
f190840319.jpg
 
 

kabakburgiba

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
1,725
Beğeni
300
Puanları
83
codex ustam.kurşun plakadan biraz bahsedermisin.bizim bildiğimiz saf kurşun mu,ebatı ve kalınlığı nedir.bide şu flaş patlatma işini başka bi yani 2 nci makina ilemi yapıyorsunuz.bunu anlamadım.kurşun plaka makinaya değecek gibi koyuluyor değilmi.yanına yani.tşk.
 
 

carsambali

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
563
Beğeni
25
Puanları
28
@çarşambali ustam.boşluğu değilde zemin diye yazmışsın ya ora ve üstü benim dikkatimi çekti.
ustam ben akıl sır erdiremedim nasıl olduğuna ama oldu,resimde boşlukta belli oturtulan zeminde
 
 

carsambali

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
563
Beğeni
25
Puanları
28
kabakburgiba ustam bahsedildiği gibi sadece kurun değil,öyle olsa aklımda kalırdı.birkaç parçadan oluşan oluşum eritilerek meydana getirildi.enazından benim kullandığım.ve resimlere bakarsan fark yok diyemeyiz sanırım.lakin 3-4 yıldır kullanmıyorum
 
 

Keskingöz

Tüm Yorumlarım, Resmi Kazılar İçin Geçerlidir.
Moderatör
Katılım
11 Şub 2018
Mesajlar
2,378
Beğeni
744
Puanları
113
İfrit falan derken sohbeti kaçırmışız.
: )) Ne dönüyor burda ??
Gerçekliği ispatlanmış mı bu işin?
O dedi bu dedi bu yaptı ile olmaz.
başarı sağlanmış mı ?
 
 

codex

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
19 Mar 2018
Mesajlar
160
Beğeni
47
Puanları
28
@kabakburgiba ustam , ben bu sistemi radyoloji uzmani arkadaslarda gordum ve bir kac yerde beraber cekim yapmistik. Yurt disi gezisinde cekik gozluler gostermis nasil yapilacagini. Cekime uygun kamerada vermisler arkadasa. Daha once Turkiye de ona benzer kamera gormemistim. Mercek kismi farkliydi. 25x25 , o,5 cm kalinliginda puruzsuz saf kursun plakaya digital polaroidle flashli cekim yaptik . Bu arada mayhem ustam paylastigim son resmi silermisiniz, yanlislik olmus. Duzeltemedim.
 
 

Uçuk61

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
23 Eki 2017
Mesajlar
61
Beğeni
3
Puanları
8
ustam dikkat ettiysen hicbir actigim konuda kesindir deyip umut tacirligi yapmiyom.hepbir bosluk acabami..birakiyom..busektorun aga babalarida bilirki herzaman supheci olacaksin...suphe beraberinde yeni bilgiler getirir.ve guvende olmani saglar
Ustam takılıyorum zaten , yapacağımdan değil yani :)
 
 

Uçuk61

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
23 Eki 2017
Mesajlar
61
Beğeni
3
Puanları
8
Uçuk61
Bunlarin imalat Yili yokmu? "POLAROID SX 70" cok var. gel gelelim ama hangisi?
Mercedes 200 Diyorsun ama hangi yil? Ben baktim ve cok cesitleri var. git al gel sonrada muradina er olayi olurmu?
Ustam ben makinem var dedim sadece model söylemedim bir karışıklık olmasın
 
 

Kumpas

Engellendi
Katılım
25 Ara 2018
Mesajlar
16
Beğeni
1
Puanları
0
Uçuk61
yanlislik elbette olabilir. Elinde makina varsa o zaman bi zahmet yaz ustam bu netür bir makina hangi yila ait? Simdiden sagol
 
 

Uçuk61

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
23 Eki 2017
Mesajlar
61
Beğeni
3
Puanları
8
Uçuk61
yanlislik elbette olabilir. Elinde makina varsa o zaman bi zahmet yaz ustam bu netür bir makina hangi yila ait? Simdiden sagol
Kumpas bu kadar atar yapma yaa :) amcamın vardı zamanında almanyadayken kullandığı büyük olan modellerden müsait bir zamanda modeline bakar iletirim sana , sende sağol
 
 

_Mithra_

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
5 Haz 2018
Mesajlar
2,587
Beğeni
405
Puanları
83
Yaş
47
Konum
İstanbul
toprakalti madenlerin yaydigi.iyonlarmis ciplak gozle gorunmeyen bu tarzda gorunuyormus.
toprakaltı madenler genelde bir arada yemek yerler
yemeği fazla kaçırdıklarında da rahatlamak için iyon yayarlar
önce iyonun ne olduğunu sonra da nasıl hangi ortamda yayıldığını bilmek lazım
 
 
Üst Alt