Ustalarim uydu isine nokta koymak uzereyim insallah... buyurun !

mihendis96

Aktif Üye
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
185
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Uydu ve surfer ile supheli buldugum bir kordinati gradiyometre ile o alani cekimledim.
Bana supheli gelen bir durum oldu ama datayi paylasayim konunun asil uzmanlari yorumunu yapsin.

11 adima 11 adim 40 cm aralikla yon kuzey olarak cekim alinmistir .

Ekli dosyayı görüntüle Uydu.zip

Bir kac calisma sonucunda neydir ne degildir cikacak bu velet meydana
 

_Mithra_

Moderatör
Moderatör
Katılım
5 Haz 2018
Mesajlar
3,085
Tepkime puanı
1,606
Puanları
20
Yaş
49
Konum
İstanbul
epey iddalı bi başlık olmuş
hayırlısı bakalım
 

mihendis96

Aktif Üye
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
185
Tepkime puanı
1
Puanları
0
epey iddalı bi başlık olmuş
hayırlısı bakalım
Ustam ya bise var ya yok bu vol1 calisma . 3 yer belirledim bundan basladim. Hepside uydu ile belirledigim nokta. 3 hak verdim uyduya yabi 3 unden 1 basarili olsun kabul edecem . Ama 3 de tirt olursa benden bu kadar der cekilirim
 

yolcu_37

Member
Katılım
4 Ağu 2018
Mesajlar
65
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Yahu uydu degil neden hala.uydu diyirsunuz anlamis degilim.koordinat toplayip surfer yardimiyla isleme isi.uydu dersen sormazlar mi usta hangi uydu diye.adi fotogrametri.millet uydu lafini duyunca zaten bikmis.zamaninda kazik yiyen yemis.o yuzden uydu degil bu olayin adi.
 

mihendis96

Aktif Üye
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
185
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yahu uydu degil neden hala.uydu diyirsunuz anlamis degilim.koordinat toplayip surfer yardimiyla isleme isi.uydu dersen sormazlar mi usta hangi uydu diye.adi fotogrametri.millet uydu lafini duyunca zaten bikmis.zamaninda kazik yiyen yemis.o yuzden uydu degil bu olayin adi.
Kusura bakma ustam bende atarliyim mevzuya biraz ondn uydua uydu diyom iste . Dedigin gibi olsun ;)
 

yolcu_37

Member
Katılım
4 Ağu 2018
Mesajlar
65
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Usta birine yer verdim bak diye.5 metre karede bana oda tunel kup saydi durdu.halbuki sadece metal tup vardi.o yuzden ogren ama bel baglama.en iyisi teknikojik aletler.bi uydum var oda oda tej canakli reciver.
 

mihendis96

Aktif Üye
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
185
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Usta birine yer verdim bak diye.5 metre karede bana oda tunel kup saydi durdu.halbuki sadece metal tup vardi.o yuzden ogren ama bel baglama.en iyisi teknikojik aletler.bi uydum var oda oda tej canakli reciver.
Yok usta ben kimseye inanmam guvenmem oyle kendim test eder dener tecrube ederim . Anliyorum seni ama :D bende bir cubukcu abiye takilmistim mahvetti beni bosa calis dur :D gradiyometre kullaniyorum iste bu sistemle onu teyitleyip calisma yapma asamasindaim akla kara cikacak meydana anlayacagin
 

mayhem

Co Admin
Co Admin
Katılım
18 Eki 2015
Mesajlar
6,931
Tepkime puanı
5,594
Puanları
24
surfer konusundan devam etseniz böyle baska konular açinca takibi zor oluyor bu konular birikiyor sonra her konudan baska sesler gelmeye baslıyor Gerçi kendi çalışmanız konunuz bencede noktalıyalım artık :244:
 

mihendis96

Aktif Üye
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
185
Tepkime puanı
1
Puanları
0
surfer konusundan devam etseniz böyle baska konular açinca takibi zor oluyor bu konular birikiyor sonra her konudan baska sesler gelmeye baslıyor Gerçi kendi çalışmanız konunuz bencede noktalıyalım artık :244:
Insallah ustam bu datayi incelesin bi ustalar ona gore calisma yapip bilgi veririm
 

extremesss

Yeni Üye
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yaş
42
1.jpg

Derinlik fazla değil 1.70-2m arası. Ne aradığımızı bilmeden yorum yapmak biraz yanıltıcı olabilir. Burda ne arıyoruz sorusuna cevaben baksak daha doğru yorum yapabilirim.
 

mihendis96

Aktif Üye
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
185
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Ekli dosyayı görüntüle 237096

Derinlik fazla değil 1.70-2m arası. Ne aradığımızı bilmeden yorum yapmak biraz yanıltıcı olabilir. Burda ne arıyoruz sorusuna cevaben baksak daha doğru yorum yapabilirim.
Hocam surferle aldigim kordinat gorseline gore buyuk bi oda olmasi lazim oda icindede tabut yada basit bi lahit cok degerli degil diyor renk yansimasi cunku . Yani oda mezar ariyorum diyebilirim.
Tabi tunelde olabilir bi ihtimal asagilarina dogruda buna benzer degerlerle bir uzanfi almistik vakit yoktu ayrintili olcemedik
 
Üst