• Soru sorabilmeniz için KAYIT olmalısınız.

bilemedim

  1. H

    Bu Mezar Taşında ki Resimler ve Yazılar Ne Demek İstiyor?

    Resimde ki mezar taşı ne anlama geliyor acaba? Ve altta ki yazılar kime ait bilen var mı? Eski Roma alfabesine benziyor ama tam bilemedim.
  2. flaroyal

    Bilemedim nedir bu dostlar?

    Deri değil kağıt da değil.Hasır gibi işlenmiş veya kamışlı bir şey işte.Ne olduğu hakkında bilgisi olan varmı?
  3. F

    Doğalmıdır?

    S.a üstadlar bu doğalmıdır yoksa bir isaretmidir bilemedim
  4. H

    İşaret

    Arkadaşlar bu koltuk taşimi ben bilemedim yardımcı olurmusunuz
  5. T

    tüfek, kılıç ve hayvan figürleri

    yeğenimin gönderdiği ve ilk kez gördüğüm bu figürlerin ne anlama geldiğini bilemedim. yardım edermisiniz?
  6. K

    Anlamını bilemedim

    Bundan 5 metre önünde kedi ayağı vardı tek tırnaklı Çarık işareti vardı ve karışık aşağıya doğru oyuk gibi çizikler vardı ve birde halka işareti vardı ama bu işaret hac işareti ile kanal mi yoksa çarpı işareti mi bilemedim siz değerli ustalarıma bıraktım yorumu
  7. O

    oyma istavroz ve döşeli kayalar

    Selamun aleykum ustalar.bu fotoğraf için neler düşünürsünüz acaba. Bu bölgeye yakın bir de bunlar var. Tavsiyelerini nelerdir. Bir de bu var ama doğal mı bilemedim.
  8. T

    Altın mı Pirinç mi dönemi nedir değeri nedir bilemedim ?

    Merhaba ustalarım bilgilendirseniz çok memnun olurum.
  9. flaroyal

    Horasanmıdır nedir bilemedim

    Arkadaşlar horasanmıdır nedir bilemedim.İşlem yapılan yerden çıkanlar bunlar.En son fotoda takılıp kaldığımız yer.
  10. ahmetbote

    yarım oyma mezar değirmen ve yığma..

    Resim görseldir Kıymetli Üstadlarım öncelikle tekrardan Hayırlı Bayramlar.. Üstadlar bir çevreye hakim bir arkadaş beni gezdirirken gösterdiği yerleri malesef şarjım olmadığı için resimleyemedim ancak anlattığım kadarıyla bile sizlerin çok yardımı dokunacağını biliyorum Allahını izniyle...
  11. M

    HD yazidi hocam bir arada bileniniz varmi

    Dere kenarinda bi tasta bunuluyor arkadaslar yeni mi yoksa isaretmi bilemedim ben karsisinda da tuhaf bi kaya var onuda yuklecem arkadaslar yorumlariniz icin simdiden tesekkurler
  12. S

    Ne olduğunu bilemedim değeri ne olduğu ve para edermi lütfen yardımcı olun

    Detaylı resim çektim elimden geldikçe ne olduğunu bilemedim para edermi hangi döneme ait ne olduğu hakkında bilgi verecek arkadaşlara şimdiden teşekürler 152977
  13. C

    Yüzük ve para

    yüzük gümüş taşı beyaz bilemedim nedir parayıda bilemedim nedir ederi varmıdır
  14. Ziyankar

    Sizce ne taşıdır bu...

    Hayırlı CUMALAR Değerli üstadlar SElAMLAR sizce ne taşıdır bu... bilemedim... poseidon2023 ragıp ÖMER HATTAB Mirkut Hürmetler... RESİM 1
  15. C

    Kabartma ucgen

    Selamun aleykum arkadaslar bu ucgenin 2 metre yakininda yerde ucgen oymalara bnzer isaretler mevcut resimleri inceleyip detaylandrirmisiniz. U yada nal isaretimi bilemedim dikili kayanin 7 metre guneyinde kaliyo.
  16. Y

    değerli olup olmadıklarını bilemedim

    ustalarım ve arkadaşlarım bana yardımcı olursanız çok sevinirim
  17. soldierhero

    Resimdekiler hakkında bilgi?

    Resimdekiler hakkında bilgisi olan varmı? ben tam olarak anlayamadım?hangi döneme ait ve hangi maden bilemedim?
Üst Alt