tarlada

  1. E

    Değeri nedir göz atar mısınız

    Merhaba tarlada bunu buldum fiyatı nedir acaba
  2. A

    Tarlada bulduğum delikli küçük para

    Arkadaşlar merhaba, tarlada bulduğum bu metal hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi? lokasyon : izmir https://prnt.sc/mo8nqv https://prnt.sc/mo8o9v şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
  3. O

    Tarlada gezerken bulundu

    Tarlada bizim çoban bulmuş. Devamı var mı bilmiyorum. Olsa getirip verir diye düşünüyorum. O kadar güveniyorum kendisine. Bu nedir arkadaşlar, ben bir dostuma gösterdim sahte olabilir dedi. Ama bizim çoban bilmez ki öyle sahte işleri.
  4. N

    Tarlada çıkan genç çağ roma sikkeleri

    Garrett marka dedektörüm ace 250 hobi olsun diye boş vaktim olursa gezerim 5yıl önce köye gittiğimde her yeri gezdim eski bişey çıkmadı son gün eniştemin tarlasında köyün biraz dışında kalıyo orda gezdim 1 adet roma sikkesi çıktı hayret etmiştim bi sonraki sene hevesle ilk orda arama yaptım 5...
  5. S

    Tarlada çapa yaparken...

    kiymetli forum kullanicilari ve yöneticileri teyzem tarlada çapa yaparken bu paraya denk geliyor, kenarinda capayla vurmasiyla kirilmiş bu paranin olduğu tarlada birşeyler olabilirmi, görüş, fikir ve önerilerinizi almak üzere konuyu açmiş bulunmaktayim. Teşekkürler iyi forumlar.
  6. T

    Gerçekten işe yarayan alan tarama çubuğu var mı?

    Hepinize iyi günler arkadaşlar, Elinde veya bildiği %100 çalıştığını bilen alan tarama çubuğu var mı ? Test edilmiş olarak örneğin bir tarlada başkasının koyduğu altin ile test ederek veya farklı bir şekilde bunu merak ediyorum.
  7. B

    Bilqilendirirmisin

    Hocam bu sikkeden tarlada capa yaparken buldum ulkemizdeki deqeri nedir acaba bilqileriniz icin tesekurler
  8. S

    Üstadlar bilgi verebilirmisiniz ?

    Üstadlar bir yakınım tarlada bulmuştur acaba dönemi Hakkında bilgi verebilirmisiniz
  9. D

    Yardımcı olun

    Arkadaşlar tarlada buldm içme ben bile sgyrum ne yapmalıyım
  10. Y

    değirmen taşı

    S.a beyler dedem dedi amcam dedi yunan geldi bulgar geldi muhabbetlerinden hoslanmayan bir tumuluscu olaraktan sizlere bir sorum olacak annanemin tarlada bir kazi yapiliyor tarla hemen evin yaninda dud agacinin altinda kazi fikri nerden cikiyor annanemin ablasi birkac kere ruyasinda birinin ona...
Üst